03. Dienstverlening

Wat hebben we bereikt en wat hebben we daarvoor gedaan?

Speerpunten

Acties

Realisatie

1

Inwoners zijn tevreden over de kwaliteit van onze dienstverlening.

1.1

Dienstverlening is begrijpelijk, eenvoudig en toegankelijk ingericht.

Er is inmiddels continu aandacht voor begrijpelijke taal en inclusieve dienstverlening. Deze verbeteringen doen wij mede in afstemming met onze inwoners.

1.2

We handelen volgens onze dienst-verleningsafspraken en maken deze voor de komende jaren meer specifiek per product of dienst, zodat inwoners nog beter weten wat ze mogen verwachten.

Door de impact van Covid-19 op de dienstverlening is binnen de organisatie het niet overal en altijd mogelijk geweest het dienstverleningsniveau op peil te houden. Daar waar dit voorkwam, is wel geprobeerd het verwachtingsniveau daarop aan te passen

2

Inwoners ervaren een herkenbare identiteit en sociale samenhang in de verschillende dorpen.

2.1

In samenspraak met de inwoners leveren we maatwerk in de dorpen.

Er vindt vooral in de dorpen Maarn-Maarsbergen, Leersum en Amerongen geregeld afstemming met de netwerken in de deze dorpen plaats. Waar mogelijk wordt op de lokale behoefte afgestemd. Doe Maarn Mee is een voorbeeld van lokale participatie en maatwerk.

2.2

Beleid en projecten participatief aanpakken.

Toekomstvisie en Omgevingsvisie zijn in volle breedte (iedereen waar mogelijk betrekken) participatief opgepakt, binnen wat er qua capaciteit en financieel mogelijk was

2.3

Zorgen voor samenhang tussen aanbod van voorzieningen op het gebied van wonen, zorg en welzijn

Zie programma 5 Wat hebben we bereikt en wat hebben we er voor gedaan, onder punt 1.

Verbonden partijen in dit programma

Regionale ICT-Dienst Utrecht (RID)

Deze pagina is gebouwd op 06/22/2022 17:43:11 met de export van 06/22/2022 17:24:37